Direct contact? Bel: 06 - 413 618 38

Home > Marketingscan zorgprofessionals

Marketingscan voor zorgprofessionals

Patiënten worden steeds kritischer in hun zoektocht naar de juiste zorg. Weet u wie uw klant is en hoe u deze kunt bereiken? M2C4 heeft hiervoor een marketingscan ontwikkeld. U heeft hierbij de keuze tussen:

  • Een basis marketingscan: analyse van vier elementen: prijs, plaats, product en promotie
  • Een uitgebreide scan: deze bestaat uit de basis marketingscan, aangevuld met drie elementen: personeel, psychical evidence en proces

Na het uitvoeren van (een van) beide scans krijgt u een advies over hoe uw praktijk beter zichtbaar en vindbaar wordt en de juiste patiënten aantrekt voor uw specialistische zorg. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

  • Het verbeteren van online marketing; ontwikkelen of verbeteren van uw website, nieuwsbrieven, flyers en/of social media campagne
  • Het inzetten van een off-line marketing campagnge; ontwikkelen of verbeteren van praktijkfolders, flyers en advertenties
  • Organiseren van bijeenkomst gericht op (potentiële) patiënten en/of verwijzers; denk hierbij aan open dagen voor patiënten, verwijzersbijeenkomsten en voorlichtingsavonden op sportverenigingen
  • Het professionaliseren van de klantgerichtheid van uw praktijk

Bovenstaande voorbeelden zijn bedoeld om u meer inzicht te geven in de dienstverlening die wij aanbieden. Vanzelfsprekend is er veel meer mogelijk; u krijgt voor uw praktijk een advies op maat!

De uitwerking van het plan van aanpak (verbeterpunten) zal middels abonnementen aangeboden worden, waarbij er keuze is tussen drie verschillende abonnementsvormen.